وب‌سرویس پیام کوتاه با خط خدماتی برای استارت‌آپ‌ها و برنامه‌نویسان

وب سرویس پیامک

ارائه وب‌سرویس پیام کوتاه با خط خدماتی برای استارت‎آپ‌ها و برنامه‌نویسان بدون نیاز به مدارک حقوقی

در بسیاری از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایلی جهت ثبت‌نام و فعال سازی کاربری، برای کاربران یک کدفعال‌سازی یا رمز یک بار مصرف (OTP) ارسال می‌شود و لازم است که کاربر جهت تکمیل فرایند ثبت نام آن کد عددی را در سایت یا برنامه خود وارد نماید، تا اینجای موضوع کاملاً بدیهی است اما موضوعی که باعث ایجاد وقفه در این فرایند فعال‌سازی برنامه‌ها می‌شود بودن در شماره تلفن همراه کاربر لیست سیاه مخابراتی است.

از آنجا که تعداد بالایی از دارندگان تلفن همراه به دلیل مزاحمت‌های گاه و بیگاه اپراتورها و تبلیغات نامرتبط، پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند لذا پیام‌های مختلفی از اپراتورهای ارائه‌هنده خدمات پیام کوتاه را نیز دریافت نمی‌کنند.

راه حل عمومی :

برای رفع این مشکل شرکت‌های حقوقی با ارائه مدارک مورد نیاز و درخواست اپراتورها و ارائه تضمین‌های لازم که از خط خود جهت اطلاع رسانی و خدمات استفاده نموده تا تبلیغات و پیام‌های مزاحم! و خط پیامکی خود را به اصطلاح به خط خدماتی تبدیل می‌کنند.

راه حل ویژه سامانه پیامک ملی :

در این بین جوانان و برنامه‌نویسان و استارت آپ‌هایی نیز هستند که دارای شرکت حقوقی و شناسه ملی جهت دریافت خط خدماتی نیستند ، اما جهت اپلیکیشن‌های موبایلی یا وب سایت خود نیاز مبرم به خط خدماتی دارند، سامانه پیامک ملی تصمیم گرفته است تا با ارائه سرویس و خدمتی متفاوت به توسعه کسب و کارهای نوپا و استارت‌آپ‌ها کمک شایانی در پیشبرد و گسترش خدمات این گروه از کاربران خود نماید.

جهت دریافت خدمات « وب‌سرویس پیام کوتاه با خط خدماتی » در پنل کاربری خود به ماژول وب سرویس خدماتی در منوی ابزار ویژه برای کلیه کاربران مراجعه کنید. با کمک این ماژول می‌توانید متن پیامک پشفرض خود را با متغیرهای آن را در سیستم قرار دهید و از وب‌سرویس با خط خدماتی اشتراکی اقدام به ارسال پیامک بدون محدودیت در دریافت به مشترکین خود نمایید.

لازم به ذکر است برای استفاده از وب سرویس خدماتی اشتراکی داشتن نماد اعتماد الکترونیک یا مجوز رسمی قابل ارائه الزامی می‌باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا با پشتیبانی سامانه پیامک ملی تماس حاصل فرمایید.

دانلود راهنمای استفاده از خط خدماتی اشتراکی سامانه پیامک ملی

 

همچنین بخوانید:

وب سرویس پیام کوتاه
شرایط دریافت خط خدماتی

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۲ رای